Sami Ryynänen HTY:stä ehdolla eduskuntaan

Etusivu

HTY:n Sami Ryynänen on ehdolla eduskuntaan. Parhaiten saat tietoa hänen tavoitteistaan ja vaalitapahtumista Samin  omilta internet- sivuiltaan. Sivu aukeaa klikkaamalla nimeä. Myös yhteystiedot ovat Samin nettisivuilla.

Sami Ryynänen

Tavoitteet lyhyesti:

Sami & politiikka

• Lakien säätämiseen laatua
  • Palkalla on tultava toimeen
  • Kestävää energiapolitiikkaa ja teollisuutta
  • Tutkimus, tuotekehitys ja innovaatiot ovat hyvinvoinnin perusta
  • Työtä ja toimeentuloa
  • Oikeudenmukaisuutta työelämään
  • Elinvoimainen Uusimaa

Samin tarina

Olen työläisperheessä varttunut porvoolainen 39-vuotias mies. Työskentelen pääluottamusmiehenä Nesteen Porvoon jalostamolla.  Päätoimeni lisäksi olen Teollisuusliiton hallituksen jäsen. Vapaa-aikani täyttää ralliharrastukseni, erilainen liikunta ja ajanvietto ystävieni kanssa. Rallin aloitin jo vuonna 1998, aluksi kuljettajan penkiltä. Minulle kuitenkin selvisi nopeasti, että rahkeet eivät kuljettajana riitä ainakaan terävimmälle huipulle, mutta kiinnostus lajiin oli niin suurta, että päätin jatkaa sitä kartanlukijan roolissa. Näihin päiviin asti olenkin toiminut kartanlukijana ja päässyt kiertämään rallisarjoja Euroopassa sekä kotimaassa SM-tasolla. MM-osakilpailuja minulle on kertynyt kymmenkunta.  Ralli on ollut hyvä vastapaino työlleni pääluottamusmiehenä. Luottamus on edellytyksenä menestymiseen molemmissa hommissa.